Een nieuwe avontuur.

Op je 52ste een blog beginnen wie had dat gedacht. Ik niet en waarom? Omdat ik gek ben op craften/knutselen/freubelen en dat wil delen. Al van jongs af aan ben ik daarmee bezig en ben ik totaal papierverslaafd.

Sinds een paar maanden ben ik onafhankelijk Stampin’ Up! demonstratrice. Ik gebruik hun producten voor het maken van kaarten, verpakkingen, foto albums en nog veel meer.
Wat je kunt verwachten op mijn blog zijn informatie over Stampin’ Up!, workshops, acties/aanbiedingen en mijn creaties.

Voor vragen kun je mailen naar eenkaartjeerbij@gmail.com

Ik ben ook te vinden op Facebook

Geef een reactie

