Stampin’ Up! Bestellen

Alle producten die je kunt bestellen bij mij vind je in de jaarcatalogus, eventueel seizoenscatalogus en op de website van Stampin’ Up!

Als je nog geen catalogus hebt kun je mij mailen en dan stuur ik er één naar je toe. De catalogussen zijn ook digitaal te bekijken zie hier.

Wil je een bestelling doen? mail dan naar een eenkaartjeerbij@gmail.com

Vermeld je naam, je adres en het artikelnummer met de naam van het artikel. Ik mail je zo spoedig mogelijk terug om het te bevestigen.

Heb je vragen over de producten en het bestellen kun je mij ook mailen en ik beantwoord zo spoedig mogelijk.

Ik heb vaste bestel momenten zodat ik meerdere bestellingen tegelijk kan doen, zo blijft het voor mij overzichtelijk.De besteldata zijn op dit moment de 2de en de 4de maandag van de maand.

Betalen dient vooraf te gebeuren, uiterlijk de dag voor de besteldata is dit niet het geval schuift je bestelling door naar de volgende besteldag. Als je bestelling er is kun je het ophalen of stuur ik het op. Het verzenden is gratis vanaf € 100,-. Verzendkosten zijn afhankelijk van of het pakketpost is of brievenbus post. Een pakket kost € 6,95. De brievenbuspost is afhankelijk van het gewicht. Verzending is op eigen risico.

Bij een bestelling van € 200,00 mag je voor € 20,00 extra producten uitzoeken uit de actuele catalogi. Dit kan nog meer oplopen zie de afbeelding hieronder. Je zou met meerdere mensen kunnen bestellen en de bonus delen. Om hier meer uit te halen.

rewards

Voor vragen kun je mailen naar eenkaartjeerbij@gmail.com
Ik ben ook te vinden op Facebook.

Geef een reactie

