Workshops

Mijn enthousiasme over Stampin’ Up delen is wat ik het liefste wat ik doe.

2x per maand komt er een vast groepje bij mij thuis om gezellig samen creatief bezig te zijn. We maken kaartjes, cadeauverpakkingen, fotoboek etc. Echt een avond voor ons zelf, lekker freubelen. Het zijn erg gezellige avonden.

Deze workshops vinden plaats op de 1ste en 3de maandag van de maand. De kosten hiervoor zijn € 25,00 per maand. Daarvoor krijg je koffie/thee, drankje en hapje, een materialenpakket (die zijn geld meer dan waard is). Gebruik van mijn spullen, veel variatie, maar bovenal veel gezelligheid. Mijn huidige clubje is bijna vol. Bij veel interesse is het mogelijk een nieuw clubje te beginnen. ben je geinteresseerd? mail naar eenkaartjeerbij@gmail.com

Ook losse workshops bij mij thuis en op locatie staan op mijn planning. Dus wil je een gezellige en creatieve avond samen met je vriendinnen/familie/buren etc. dan kan dat. In overleg kunnen we bepalen wat je leuk lijkt, ik zorg voor de materialen en benodigdheden en jij hoeft alleen maar aan te schuiven en creatief aan de slag.

Workshops kunnen bij mij thuis (max. 6 personen) of bij jou thuis. Lijkt het je leuk om een keer deel te nemen een workshop mail dan naar eenkaartjeerbij@gmail.com en hou mijn Facebook in de gaten.

 

Voor vragen kun je mailen naar eenkaartjeerbij@gmail.com
Ik ben ook te vinden op Facebook

Geef een reactie

