Biggetjes Kado – Blog Hop

Hallo,

Dit blogbericht maakt deel uit van een bloghop, je hopt van mijn blog naar een andere blog van een Stampin’ Up! demonstratrice en zo door. Tijdens het hoppen kom je op verschillende blogs tekst tegen. Hiermee maak je kans om een van de leuke nieuwe hostess stempelset te winnen. Hier vind je meer over op de blog van Tryntsje. Zie: blog Tryntsje

Tijdens de bloghop is het de bedoeling om jou te inspireren met één van de nieuwe producten die vanaf vandaag verkrijgbaar zijn. Ik heb gekozen om een project te laten zien met een hele leuke stempelset namelijk This Little Piggy.

Ik heb sinds kort de Gift Bag Punch Board en ben er helemaal verliefd op, dagen heb ik zitten te experimenteren en ben nog niet klaar. Ik moest wel een Gift Bag maken met de biggetjes. Hieronder foto’s van wat ik heb gemaakt.

Biggetjes1Biggetjes3

Heb je kunnen ontdekken welk papier ik heb gebruikt? Dit is één van de vellen designer papier van de Eastern Palace set. Ook een geweldige set, trouwens.

Biggetjes4Biggetjes718834455_1792442460772530_633436512_n

Ga jij de biggetjes ook aanschaffen? Laat het weten in de comments.

Klik op vorige of volgende om te hoppen als een konijn succes en zorg dat je kans maakt op een geweldige prijs.

17-18 BL H vorige17-18 BL H logo17-18 BL H volgende

-xxx- Jacqueline
Voor vragen kun je mailen naar eenkaartjeerbij@gmail.com
Ik ben ook te vinden op Facebook.

9 thoughts on “Biggetjes Kado – Blog Hop

  1. hoi
    wat een super leuk idee heb je bedacht met die biggetjes hihi jaaaaa ze staan op mijn lijstje ze zijn zo schattig zeker ook met die vlekjes erbij echt super geweldig….
    succes met de hop, ik hop nog even verder.lol

    groetjes manon

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

